این رمز ارز به‌زودی غوغا می‌کند | پیش‌بینی برای 200 دلاری شدن مونرو

مونرو که در بازار رمزارز‌ها با نام مخفف XMR شناخته شده و معامله می‌شود یکی از رمزارز‌های برتر با حجم بازار ۲ میلیارد دلاری است.
این رمز ارز به‌زودی غوغا می‌کند | پیش‌بینی برای 200 دلاری شدن مونرو
کد خبر : ۶۴۱۵۸

رمزارز مونرو به دلایل مختلفی، چون تاکید بر ناشناس ماندن سرمایه‌گذاران و معامله‌گران در کنار حفظ حریم خصوصی مورد توجه قرار گرفته است. این رمزارز می‌تواند با توسعه برنامه‌ریزی شده و جذب سرمایه‌گذاران بیشتر از کشور‌های مختلف جهان، جایگاه بسیار خوبی در بین ۱۰ رمزارز برتر داشته باشد.

مونرو چیست؟
مونرو که در بازار رمزارز‌ها با نام مخفف XMR شناخته شده و معامله می‌شود یکی از رمزارز‌های برتر با حجم بازار ۲ میلیارد دلاری است. اگرچه این روز‌ها جنجال‌هایی روی این ارز مشاهده می‌شود، اما امنیت بالا و برخی از اهداف باعث می‌شود که XMR مسیر رشد خود را از دست ندهد. مونرو هم اکنون رمزارز ۴۸ بازار از نظر حجم کلی است.

این رمزارز در سال ۲۰۱۴ در حوزه حریم خصوصی راه اندازی شد. بلاکچین‌هایی مانند بیت کوین یا اتریوم جزو بلاکچین‌های دارای شفافیت هستند، به طوریکه تمام تراکنش‌ها به طور کامل در این بلاکچین‌ها مشخص و ثبت می‌شود. با این حال ایده مونرو بر این اساس طرح‌ریزی شده که با به وجود آمدن آن برخی افراد که مایل به شناسایی به عنوان انتقال دهنده یا معامله‌گر رمزارز نیستند، نیز بتوانند به صورت ناشناس به کار خود ادامه دهند. در واقع مونرو برای کاهش تحریم‌ها و سانسور‌ها در دنیای رمزارز‌ها به وجود آمده و بلافاصله مورد توجه قرار گرفته است.

مونرو در زبان اسپرانتو به معنای پول است و هیچ یک از تراکنش‌های این پول قابل ردیابی نیستند. استخراج این رمزارز نیز بسیار ساده و با یک کامپیوتر معمولی امکانپذیر است. به دلیل این سادگی و امنیت بالا، مونرو در صدر ارز‌های دیجیتال بدون ردگیری قرار می‌گیرد.

وضعیت مونرو در بازار
مونرو در چندوقت اخیر، اندکی ریزش را در بازار تجربه کرده و به نظر می‌رسد که در کف قیمتی خود برای یک صعود دیگر قرار دارد. قیمت تقریبی این رمزارز در زمان نوشتن این گزارش ۱۱۹ دلار است و تقریبا می‌توان آن را در بازه ۱۱۸ تا ۱۲۲ دلاری در نوسان دانست.

اگرچه حمایت بسیاری خوبی از این رمزارز در حدود ۱۰۰ دلار وجود دارد و مونرو چند بار به صورت شادو به این منطقه واکنش نشان داده است، اما انتظار نمی‌رود که مونرو تا حد ۱۰۰ دلار پایین بیاید. در صورت رشد بیت کوین و رسیدن قیمت و تثبیت آن در بالای ۱۲۳ دلار، امکان رشد سریع تا ۱۵۸ دلار نیز برای XMR وجود دارد. این مقاومت، مقاومت اصلی برای رسیدن به قیمت‌های بالاتر خواهد بود.

پیش بینی ۲۰۰ دلاری شدن مونرو
این رمزارز یک بار در سال ۲۰۲۱ موفق به ثبت رقم قیمتی رویایی ۵۱۷ دلاری شده است. این سقف قیمتی هنوز تکرار نشده است و بیشتر تحلیل‌گران در طولانی مدت پیش بینی قیمتی بالای ۵۰۰ دلار برای XMR دارند. اما در کوتاه مدت و به خصوص تا پایان ۲۰۲۴ قیمتی که مونرو می‌بایست به آن برسد ۲۰۰ دلار است. به خصوص اینکه برای بیت کوین نیز پیش بینی رشد قیمتی تا پایان سال وجود دارد و در صورت آغاز دوباره رشد بیت کوین، رقم ۲۰۰ دلار و سپس ۲۵۰ دلار در دسترس مونرو خواهد بود.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
کاماپرس
مجله زندگی
ارسال نظر